czwartek, 17 lipca 2014

Scrap Knife


W zasadzie to drobnostka, ale jednak warto o niej napisać. Jakiś czas temu zabrałem się za zrobienie noża otulinowego, aby zamiast beznamiętnej powertejpowej pały mieć coś co ma wygląd i funkcjonalnosć broni białej postapo. I tak narodził się projekt noża, nieskomplikowany, wręcz banalny.


Zaczęło się od tego, że dostałem kiedyś zestaw noży kuchennych. Znajdowały się w piankowych wytłoczkach o kształcie ich ostrzy, zatem idealnie nadawały się do zrobienia otulin. Do reszty można potrzebowałem jedynie: Kawałka pianki, jednej śruby, kawałka szmaty. Wytłoczkę w kształcie ostrza naciąłem tak, aby zaostrzyć jego krawędź wizualnie i dorobiłem do niego piankową rękojeść z podłużnego kawałka pianki złożonego na pół. W ten sposób rękojeść obejmowała końcówkę ostrza i była odpowiednio gruba do trzymania. W miejscu łączenia ostrza i rękojeści zrobiłem otwór, w który poszła spora śruba.


Teraz wystarczyło ozdobić całość prostym jelcem z pianki i owinąć rękojeść szmatą. Użyłem pociętej wcześniej pałatki. Na koniec srebrnym sprejem pomalowałem ostrze i gotowe :D


Teraz nic tylko chlastać ludzi taką otuliną...

Brak komentarzy: