poniedziałek, 16 grudnia 2013

20.000 unikalnych odwiedzin na blogasku!


Będziesz walczył dzielnie przeciwko przeciwnościami losu,
Kim jesteś? Jesteś zwycięzcą...


Cytując tego klasyka internetowej popularności pragnę ogłosić kolejny sukces na drodze do zmiażdżenia wszelkiej konkurencji w postaci blogasków o modzie, żarciu i biznesie. Postapokalipsa dzielnie kroczy przez świat i zdobywa coraz to nową popularność. Zatem wczoraj w godzinach popołudniowych udało się osiągnąć poziom dwudziestu tysięcy unikalnych wejść na mojego blogaska. Jestem niezmiernie dumny z tego osiągnięcia, ale tak naprawdę chwała należy się organizatorom imprez Larpowych, na które pojechałem i ludziom, którzy mają ochotę czytać moje wypociny. Pisuję głównie o tym co porabiam hobbystycznie, ale ostatnio starałem się też co nieco o ludziach pisać.

Pora na kilka statystyk:

- Najpopularniejszym postem ever, z absolutnie nieznanych mi powodów jest Naruchaj sobie Itemki #2, w którym pisałem o zakładanej przez warszawską ekipę drużynie Juggerowej. Nie był to najlepszy moim zdaniem post, ale jest zwycięzcą :D

- Najrzadziej oglądanym postem był z oczywistych powodów ten pierwszy, od którego zacząłem blogaska I live... Again!

- Najczęściej komentowane były posty: Jugger i Metro 2033 w Wojkowicach

- Najwięcej +1 dostały: Jugger i Oldtownowe klimaty: Bitwa!, co oznacza, że ktos na tej planecie korzysta z Google+

- Moimi ulubionymi postami w ostatnim okresie były: Shotgun Postapo i Dronek zwiadowczy

- Tempo zdobywania czytelników postępuje, gdyż od ostatniego posta o 10.000 minęło 3 miesiące i 16 dni, podczas gdy zdobycie pierwszych 10.000 wejść zajęło 4 miesiące i 29 dni, a było to latem, gdy więcej było ciekawych imprez niż teraz.

Ogólnie jestem dobrej myśli, czekam już na propozycje prowadzenia mojego autorskiego show w Tefałenie :D Jeżeli coś na blogasku jest nie tak jak powinno, ktoś ma jakieś anse, albo po prostu pomysły i propozycje lub ciekawe tematy, to piszcie do mnie na meila, albo zostawiajcie komentarze. Widzimy się przy 50 tysiącach.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

"Jeżeli coś na blogasku jest nie tak jak powinno"

Za mało SPAMujesz, to jedyne przewinienie :P a tak to blogasek dostaje solidne 2/10