czwartek, 9 stycznia 2014

KOLA - Konferencja Larpowa


W zasadzie zupełnie spontanicznie dałem się namówić na wyjazd do trójmiasta na coś co się zwie Konferencją Larpową i odbywało sie w Gdyni w parku naukowo-technologicznym. Pojechaliśmy tam zaprezentować się szerokiej publiczności Larpowej, która raczej kręci się wokoło klimatów fantasy niż postapo. Przy okazji można było zareklamować OldTown jako coś na co także fantasowcy mogą wpaść.

Osobiście spodziewałem się raczej, że będę tam Ja, Prezes, Marian oraz Szyna i że będziemy sobie nerdzić z innymi nerdami ewentualnie pogadamy na spokojnie o OT. Zupełnie wbrew moim oczekiwaniom ekipa OldTownowa stawiła się w licznym składzie i czekały mnie dwa dni radosnej zabawy i trochę słuchania prelekcji na różne tematy. A były wystąpienia ciekawsze i nudniejsze, na te słabe spuszczę zasłonę milczenia za to szczególnie mi się spodobała prelka o The Game. Można to wszystko było oglądać na streamie i niektórzy tłumnie śledzili nawet nasze prelekcje przez internet.

Kłamałbym, gdybym powiedział że się nie bawiłem na tym wyjeździe. Oprócz części konferencyjnej istniała bowiem też część wieczorowo, integracyjna :D na którą także ludzie z postapo przybywali silna ekipą. Reprezentacja OldTownowa była naprawdę godna. Bawiliśmy się w różnych miejscach, ale naprawdę godna polecenia była knajpa bilardowa JOKER w Gdyni, podobało mi się tam bardzo, polecam, tanie piwko, dobry bilard.

Wziąłem ze sobą na wyjazd aparat, ale zrobiłem tylko jedno zdjęcie Rotaxa z panienkami. Wystarczy się wkilknąć w przycisk poniżej


------------------------->Enjoy!<-----------------------

Brak komentarzy: