środa, 19 czerwca 2013

Broń Otulinowa - "Trzydziestkaósemka' klucz do czaszek


Przy okazji różnych zakupów z ostatniego półrocza zostało mi opakowanie po karabinku, a że był zapakowany w grubą warstwę elastycznej pianki postanowiłem wykorzystać tę "resztkę" do zrobienia Otuliny.

Samo budowanie otuliny jest proste jak drut, więc opiszę raczej inspirację.

Od dłuższego czasu zbierałem się do stworzenia otuliny pasującej do klimatu postapo i równocześnie nie wyglądającej jak zwykła pałka. Niestety ze względów praktycznych 90% otulin to po prostu pały z rurki PVC oklejonej otuliną i zalepionej taśmą Power Tape. Takie otuliny są wygodne, bezpieczne itp. Ale nie są klimatyczne!

Założenie projektu było proste: Zrobić otulinę, która jest nie tylko bezpieczna, ale również fajnie, klimatycznie wygląda.

Tak więc z resztek opakowania (dwóch warstw pianki) wyciąłem sobie klimatyczny klucz francuski. Połówki zostały sklejone wikolem, a krawędzie poprawione klejem na ciepło. Wszystkie narożniki ściąłem nożyczkami. Wszystkie ozdoby zostały "wypalone" przy pomocy glue guna. Całośc ma długość ok 50cm. Otulina jest mięciutka, można się nią bić bez problemu. Jedyne czego można się przyczepić to, że jest nieproporcjonalnie lekka do swojej wielkości i nierealistycznie leży w dłoniach, ale to już w zasadzie pikuś :D

Malowane sprejem i drybrushowane czarnym akrylem.

Brak komentarzy: