czwartek, 16 maja 2013

Nasrallah Wiosenny

W ostatni weekend pojechałem na Nasrallah - sztandarowy wyjazd Bohaterów do Kwadratu.

W tym roku dla odmiany odbywał się na działce Kreta (jednego z naszych świeżo ochrzczonych rekrutów). Jak co roku pobawiliśmy się, wypiliśmy co nieco piwa i wódy, i ogólnie sie dochamiliśmy i odprężyliśmy.

Niestety z powodu innych obowiązków mogłem dojechać dopiero o północy. Ale mam nadzieję, że współkompani mi nie mają za złe. Karniakiem roku 2013 został Patryniu, który przez sen obrzygał nową kanapę :D, ale zawsze ktoś musi piastować to niechlubne stanowisko. Taka tradycja.

Sobota rozpoczęła się pod hasłem "idziemy strzelać", ale średnio zachęcające warunki pogodowe i trudy we wstawaniu + odległość od miejsca strzelania wpłynęły na opadnięcie siły i morale, toteż tegoroczne strzelanie na Nasrallahu było zdecydowanie krótsze niż zazwyczaj. Za to w intensywnym użyciu był BOHATERSKI WALEC BOJOWY, który zbierał straszliwe żniwo!!!

Za to było wiele innych atrakcji, w tym Kociołkowy makaron, ważni goście w postaci Koziara (tak, tego Koziara) i ogolnie wesoła atmosfera. Na finał zostawiłem swój popisowy numer barda (+10 do charyzmy) opowiadając nieśmiertelna "Bajeczkę o królewnie i trzech braciach", autorstwa hr. Aleksandra Fredry.


Poniżej macie do obejrzenia pierdylion zdjęć zrobionych przez Gniadka. Wystarczy kliknąć na foto!


Brak komentarzy: