sobota, 23 sierpnia 2014

Ingenium - czyli Motór i Tomir

Kolejny wpis z cyklu: Ludzie Postapokalipsy


Wśród wszystkich postapowiczów jakich znam jest tylko dwóch, których można spotkać na każdym konwencie postapo. Na larpach należą do różnych dziwnych frakcji, robią różne wesołe postacie i piją piwko jak wszyscy, ale jest jedno co ich szczególnie wyróżnia z tłumu. Robią koszulki!


Ja nie jestem, aż takim starym Postapowiczem, ale wiem, że chłopaki byli Postapo na długo przede mną. Aktualnie robią nową frakcję Oldtownową RadRatz. A jest to gang motocyklowy grasujący w okolicach OldTown. W ramach klimatu szaleją motocyklami na pasie lotniska, wdają się w bójki barowe z innymi zakapiorami z miasteczka i wynajmują się na zwiadowców do akcji w terenie. Osobiście liczę na to, że RadRatz pojawią się też na innych Larpach, choć siłą rzeczy na OT mają najlepszy teren do działania. :D


Ich sklepik nazywa się Ingenium i link do zapodaję wam TUTAJ. Ale produkty chłopaków można też znaleźć w sklepie Portalu czy kupić od nich przez kontakt na Fejsiku.


Piszę o nich, bo po paru latach postapowania zorientowałem się, że prawie połowa posiadanych przeze mnie koszulek pochodzi z ich produkcji. Poza koszulkami z konwentów (OldTown, Zakonki, Ziemie Jałowe) mam też całkiem sporo koszulek z neuroshimy, czy innych po prostu jajcarskich koszulek luźniej związanych z postapo. Każdy, kto kiedyś był na konwencie nadział się na nich prędzej czy później.


Ja szczególnie lubię (i posiadam) koszulki Neuroshimowe z Molocha, Hegemonii i Posterunku.


Oraz klimaciarskie koszulki Postapo jak Solar Terror, Polish Jugger League , czy NukaCola (+ wersja Quantum).



Oczywiście kolekcję zamykają koszulki z konwentów, takich jak Ziemie Jałowe, OldTown, czy Zakonki.



Ostatnio z kolei uruchomili produkcję zajebiaszczych otulin. Póki co, mam tylko jedną otulinową gazrurukę od nich, ale zdążyli już wypuścić otulinowe klucze francuskie i krótkie mieczyki. Z niecierpliowścią czekam na nowe modele. :D



Brak komentarzy: