czwartek, 14 listopada 2013

Zakonkowe Story: Walki na Krawędzi


OldTown, OldTown, ale nie tylko OldTownem człowiek żyje. Każdy konwent ma swój klimat, swój urok i warto nim napisać coś więcej. Zatem dzisiaj będzie o tym, czego poza Zakonkami nie spotkasz, czyli o walkach na krawędzi!

Zasady tego sportu są proste i wyrażę je w kliku punktach:

1) Uczestnictwo wymaga pojechania na Zakonki

2) Do walki potrzebna jest otulina zgodna z zasadami bezpieczeństwa.

3) Walki toczone są w dwuosobowych zespołach.

4) Wszystkie chwyty są dozwolone.

5) Dotknięcie ziemi jest jednoznaczne z wypadnięciem z walki.

6) Zwycięzcy trzech pojedynków przechodzą dalej w tabeli turnieju.

7) Przegrani są pohańbieni na zawsze :D


A tak serio, to kiedy byłem na Zakonkach zrobiłem kilka zdjęć i kilka filmików w trakcie tego wspaniałego Zakonkowego turnieju i postanowiłem sklecić z tego takie oto dzieło filmowe. Nie jestem wielkim reżyserem, ale wydaje mi się, że dzieło jest godne.



Z ogólnych newsów to na środowym treningu ostatecznie zapadła decyzja o nazwaniu naszego Warszawskiego Teamu Juggerowego. Nazwa która została przyjęta przez aklamację to "Elegant Bastards". Oczywiście wszystkich zainteresowanych uczestnictwem zapraszam na treningi w każdą środę o 17.00 na Polach Mokotowskich. Szczegóły tutaj!

Poniżej próby stworzenia odpowiedniego imidżu gracza i stroju sportowego naszej reprezentacji :D

Brak komentarzy: