wtorek, 23 kwietnia 2013

Laser Rifle - Fallout

Gadżecik, który zrobiłem w zeszłym roku. Miałem swojego starego spracowanego kałacha od Tokyo Marui, służył mi prawie 10 lat. Po takim czasie dojrzałem do nowej repliki a starą trzeba było jakoś "zagospodarować".

Zacząłem o usunięcia wszystkich elementów, które uznałem za niepotrzebne. Następnie z różnych walających się po domu śmieci i farbek zbudowałem takie oto dzieło. Zdobyło II miejsce w konkursie na najbardziej klimatyczną broń.



Jestem szczególnie dumny ze szczegółów jakie udało mi się uzyskać: obudowanej lufy wykonanej z puszek po kociej paszy, licznych kabelków i wtyczek, a także świecących i migających diod, zasilanych z układu elektrycznego karabinka.

Magazynki typu "wafel" zmodyfikowałem malując je i dodając elementy z tektury i pianki.


Dzisiaj karabinek co prawda obija się po katach hobbyroomu i co nieco mu poodpadało, ale planuje niedługo jego renowację i poprawienie niedoróbek przed wyjazdem na tegoroczne Old Town.

Kap'lah!

Brak komentarzy: